Wednesday, April 6, 2011

That Woman

Pukul 10.00 malam(050411)
Saya: Mami...ooo, yana penatlah. letih gile study group sekarang...*gaya anak manje -0-*
Mami: Ala, besalah tu...belajar...mana ada yang xletih
Saya: (mami neyh, baru je org nak mengadu domba...kacau daun betol la)
: Tu r...penat sampai nak demam rasanya
Mami: dah kalo nak demam tu gi la tido...esok pagi tu xnak demam dahla*mami saya mmg positif*
Saya: Haa...tulah...nak tido lah neyh...Good night...Bubye(hihihihi)

Pukul 0000(06042011)
Saya :Mami...g nek basikal
Mami: (terkejut kot)Pehal plak...nek basikal malam2 buta neyh?kata nak tido tadi...
Saya: Yela2...yana dah tido..neyh bukan yana...neyh roh die..dah2 pegi la...nek basikal yg exercise tu je
Mami: Okeyh...
:(berapa minit kemudian)haa...napenya?
Saya: Orang tu suh angkat tangan n pusing2...angkatla
Mami: (gaya layan je)dah angkat dah...
Saya: Pastu nyanyi-->HAPPY BIRTHDAY TO ME(4X)
Mami: Hahaha...sengal...

MUMMY HAPPY BIRTHDAY...
SEMOGA PANJANG UMUR...
TUNGGU YANA JADI DOCTOR DULU
N PENTING TUNGGU YANA KAWEN DULU
N LEBIH PENTING, JOM G HAJI SAMA-SAMA NANTI*neyh nak neutral kan ayat sebelom*
SEMOGA MURAH REZEKI*murah rezeki mami=teballah poket yana gak*
JANGAN SELALU MARAH2 NANTI CEPAT TUA
N YANG PENTING STAY CUN, OKEYH???

*sorry gamba lame...ala...mami mesti nak gamba mami y comey je kan???alolol...gamba len xlulus la...

No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING