Saturday, July 23, 2011

The Reality Is

Okey DEMAM itu tidak menyeonokkan.
Except that the attention you got. Bangun pagi dah ada breakfast siap. Tengahari makanan kakak dah tapau siap. Malam, makan makanan tengahari je sebab tak nak membazir. Tu pon tak habis okey sebab tak ada selera. Kesian kan saya? :(

And this time punya demam come with all its' friends. Yes youre most welocme. Sampai 3 hari saya baring tak bangun-bangun.
Day 1: Demam panas suhu sampai 4o. OMD! Hormone and catalyst lam badan semua denatured.
Day 2: Selesema damn you hingus. Saya tak suka.
Day 3: Batuk kronik macam ada orang geletek kat tekak. Sabor jela.

Anyways, mungin DIA mahu dosa saya dibersihkan selama saya tak demam kot. Alhamdulillah.

Reasons demam. Entahlah. Main hujan. TAK. Sekarang dah mature so tak main hujan-hujan neyh.
Reason 1:Sebab wayang tengok harry potter sejuk sangat
Reason 2: Sebab kena brush ngan rambut orang tuut lam KTM yang menggerbang. Roar!!Nak naik KTM sanggul la rambut!!!
Reason 3: Sebab dah takdir. Okey. saya vote yang ini.

Anyways, thanks Zatil Syazwina cacacat, Yanti Ahmad Basiruddin gedgedik and Husna Syaza hensem (sebab Una sangat cool bila bawak kete) for the nice jimba-jimba at putrajaya.=)

No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING