Sunday, February 20, 2011

the curious case of adliyana adnan button


-neyh saya sekarang...alhamdulillah...bukan lakonan semata-mata*saja amek gambar molek neyh sbb bajet bakal suami ngan mak mertua tengoklah ye^^*-

-eh...hensemnya!!!tibe-tibe tersesat lak...^^-

-haa...gambar masam ala2 antu kak limah neyh time saya darjah 1...sebab muke masam
-->kena paksa g skolah n terpaksa lah tinggalkan geng2 ba alif Ra ba ya doll kat umah-

-neyh time 5 taon...hehe...malu lah saya...gamba ngah pelahap sate..memang time neyh hidop untuk makan n membesar je weyh..tp skrg trbantot gak-____-"-

-wah!!!gambar neyh time beberapa bulan entah...kecik2 seksi n siap berpesen gitu...malu2...siap rambut spike lagi yo!!!

-haa...neyh bukan gamba saya kawen la...neyh mummy ngan abah saya...muke huuh xleh blah...macam kena paksa kawen jerh...plawok..plawok..plawok..haha-saranghae mummy n abah

No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING