Wednesday, January 26, 2011

Now I Realize:The actual challenge of this sem...


"Kalau mahukan sesuatu tu...
mesti ada sesuatu yang lain anda kena lepaskan...."
(ayat cikgu hasmi time malay..sorry cikgu..saya berangan jap lepas cikgu cakap ayat neyh..hehe)

now is already SEM 4...again...yaah2, i know, everyone want to finish as soon as possible their ee, tok, ia and whatsoeva that prevent them from studying now...and if im not mistaken, many of my friends dah change their mood from kanak2 terencat to sumone yg lebeyh serius n focuskan masa depan...(wahhh...!!)

actually,
i just wanna said i missed my friends so much...
saya rindukan sem lepas yg boleyh gossip2...
saya rindukan sem lepas yg boleyh gelak2...
saya rindukan sem lepas yg boleh usha2 orang...

n untuk dapatkan target point lepas utk fly...yes i know...saya kena redha...i guess cabaran yang paling besar saya kena hadapi is to let go off my friends...macam cikgu cakap tadi, mustahil utk someone tu nak memuaskan ati semua orang...sebab tu saya kena paham...kawan2 saya pon nak berjaya gak...diorg pon ada masa depan gak...tapi saya sedeyh...huhu..xnak jadi cam sem 4 kat taiping dulu..horror...tension...sbb time tu my only best friend is my book...argh..loser giler..
n sekarang neyh...macam dah xde mud nak g kelas..sebab dah xseronok..xtau kenapa...pagi2 je smua mood tensen wat keje...nak gelak over2 pon konsider org len nak wat keje gak..so duduk tempat sendiri diam2 jela...waktu rehat pon camtu...dah xde orang nak g koop sangat...after balik je ramai yang cepat2 nak g kelas balik...menakjubkan kan???yup,,bukan saya xgembira dengan perubahan neyh..but entahla..okeyh(konflik dalaman sorang2)

n saya berdoa tiap2 hari..."god, please dont take away my friends...coz i need them so that we all can succeed in future...amin"

i love u all so much...


No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING