Sunday, November 14, 2010

scary movie in da house..

ngee..last night keje aku just gigit jari...seyes..seram...ini story bukan lawak ala2 scary movie cam JU-ON jatuh tangga tau...

untuk memudahkan kefahaman korang..terimalah ini..tarraaa..




dengan semangat keberanian yang meninggi, ive decided untuk tidur in my room...well, my room neyh agak lama lah ditinggalkan xberpenghuni since kakak I pon lama xbalik...raya aritu pon kiteorang tido lam balik my mum je..maka jika hattanya, serious I pon rasa I buang tabiat nak tido sorang2 semlam...mybe I just rindu nak tido on my own bed..

my mum n adik2 smua tido awal..dsebabkan dah terbiasa tido lambat kat kolej,,..so, lambatlah aku tido semlam...layan citer korea n lagu2 korea sekali, about pukul 1 pagi, I pon tibe2 rasa nak terkucil..so, aku pegi la tandas...tb2.,jeng3..I dengar suara,"buat apa lagi Yana xtido2 lagi neyh??"

Aku pon dengan slumber badak je.."eh,xde papelah tok,,nak tido dah neyh".on that time, ak xterfikir pape pon...then,i pon kuar tandas n time tu dah rasa ngantuk..so, i pon shut down la my laptop..bru je nak tutup laptop...tb2..ak terfikir.."eh,sapa yang cakap ngan aku tadi??tok ak baru je ak hanta g rumam long petang tadi??"er....ok2...gelabah cicak weyh..

tok=my nenek
long=mak cik long

so..ak cepat2 la nak shut down my mata jugak..ok2..xnak pkir suara sapa tuh..huhu...nak nangis kowt..macam nak g lari g bilik my mom je...n what the ****??!!that thing knows my name??scary..ok mlm neyh tido balik my mum..

moral of the story:tahan je kencing anda sebelom tido...daripada terkujat macam aku smapai xleyh tido..zzz

No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING