Saturday, October 2, 2010

err....ko bajet ko comel la???!!

Apasal aku emo semacam neyh..ntah...gerangan angin kus-kus dari wat extended essay lah neyh...pergh..giler nak meletop lah weyh semalam...panas..zass!!!

Semalam, my mum's friend merangkap sedara jauh aku datang la umah..bawak 3 anak kecik dia...well, i was so excited as first.yela, adik aku dah besar-brsar panjang dari aku dah pon.nak buli pon xbesh...so,bila mereka sampai..pandangan mereka tu mcm kucing dalam citer shrek..
-macam neh la rupenya-

N I was like, alolo..comelnya..rasa nak tampar-tampar.bile aku idang food dan air, diorang tu mcm org y xpena makan staon...kesian kot.agak banggalah disitu. tiba-tiba pula ad feel air yang aku buat tu sedap..Llalalalal...
TATAPI, apabila diorang dah kenyang, maka bertukarlah mereka macam TRANSFORMERS...ting!!!ok..mereka sebenarnya SANGAT XCOMEL OK...itu hanyalah lakonan semata2..mantap giler..lakonan kalah dakota fanning..buas mereka mengalahkan mikel(monyet) kat taiping dulu weyh..lompat sana..berlari sana..golek sana...argh!!! itu xpe lagi..siap buat muka xmalu nak itulah..nak inilah...berebot makanan lah...ak macam nak menjerit..weyh..BERAMBOS SEKARANG boleh x???

-horror giler siot-

-ko bajet ko comel la??ak lagi comel okeyh???-^^

sebab tahap ketensenan melayan mereka melebihi tahap ketensenan sembelit, maka aku pon yang mula-mula berwajah baik teros bertukar mengeluarkan panahan cyclop...korg bajet korang je leh jadi transformers??i pon boleh tau..bukan sekejap tau mereka ada kat rumah aku..dari siang ke malam tau...sabau je la...

actually, ak pon dah mula tertanya-tanya...macam mana lah aku nak jd pediatrician weyh...x tahan..seyes kalau duk wad kanak-kanak yang semua perangai cam %^&%*(^& konprem muka aku dah berkedot umur 30 taon..ngeri weyh..well, kepada ibu bapa di luar sana..tolongla ajar anak2 anda sebelom mereka menjadi mcm transformers 3 orang neyh. betol la kata pepatah, "melentur buluh biarlah dari rebungnya.."(feel karam singh walia jap..)..ah..gigit jari..gagaga


1 comment:

Kech-ING Bel-ING