Friday, October 29, 2010

badak xtimbol2

well, terima kasih cikgu...and thanks god too my doa is granted...setelah membadakkan diri for the whole last weekend, akhirnya tada...this is my list of what to finish (WTF) for this week...

malay

prepare lah utk IOC...

english

prepare la utk IOP


math

handout differentiation

math portfolio-neyh wajib buat...kalau xmuka anda akan di delete dari pndangan ckgu utk sem neyh...

chem

handout halogenoalkane

lab report anta ari selasa ek...

tom..tom..buat homework...=)


so, there's no more badak for this week...horray..neh petanda i can eat more food..oh me like food...ngee...gosok perot..okayh..all da best to me n my classmate...to my roomate specially, dont tension2...nanti akit ale...(paham x?)..ah..lantak la..



1 comment:

Kech-ING Bel-ING