Thursday, June 2, 2011

thanks god its holiday...


Finally, my mother and dua ketul hero dah selamat sampai di Kuala Lumpur, Kota Berjimba...
thats mean, i will not be a bibik sepenuh masa anymore at my sister's house
god, i am also suprised with myself
masak nasi lomak, mop rumah sampai lip lap lantai tu haah, basuh baju and siap berlipat derrr,..
mak i datang pun,
siap buat priceless reaction, touching ar camni
ingat anak mami neyh xmau kawen ke...???*okay, tutup cer...bukak pasal kawen neyh mmg excited cket..nak2 sejak tengok nora eleena kat tv3...FULLSTOP*

today, about afte maghrib, we went to TESCO KEPONG...to watch KUNG FU PANDA 2 3D
oh, if you ask me, hrmmm...i give my full hand stars la...confirm...
citer dye lawak giler...gelak tak sedar diri...rasa nak lempang je panda tu...dush3...

the panda's face said,"silalah lempang I..."...LOL

n the most favorite character is...taraa...mr goat...i mean auntie goat with janggut...cool giler

serious..xde kene mengena ngan tahun kelahiran i which is tahun kambing..-___-"

yippie...cannot wait 4 tomorrow...moh g petrosains...cuti-cuti malaysia:)

No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING