Thursday, September 30, 2010

keSYUKURan

well jujur saya cakap...i am a bit sedeyh when i write this belog...huhu..-___-
but, saya cukup berSYUKUR sebab kebanyakan benda2 yang terbeban di bahu saya neh dah lepas sikit..ALHAMDULILLAH...except for EE yang still menghantui tidul nyenyak ku..gagagag....

1. interview result
saya xnafikan saya nak sangat2 pegi cork university..nangis..waa...but, i was destined not to further my studies kat university angan-angan ku ini...baru je berangan nak nek kude ngan zorro di tepi pantai..haah!!patut la xdapat...niat dah xbetol...hehe...padan muke...tapi to be positive, mungkin Allah dah tetapkan ak utk berada di bwah program PMC..kot???haha...mana lah tau kan...tibe2 dapat RCSI ke...UCD tempat gebang ke???OMAIGOD...best siot..xpe2..doa yang penting bak kata my mummy..XDE MASALAH...!!

2. TOK presentation
walaupon xlah sehebat kumpulan SEED(seed mesti gila bangga kalau baca neyh)...,tapi ak SYUKUR sangat sebab dapat lulus...betol neyh..tak tipo...yela...siang malam pagi buta aku duk menghadap TOK je...bersama si ah CHOY dan kasturi...i guess, kitaorang dah berusaha yang terbaek di ladang..however...tetapi...kalau xde tibe raksaksa ultraman datang menggangu ke next SEM, ak harap ak nak ulang this presentation so that we can achieve more...yes bebeyh...kurangkan KONTROVERSI(aka gosip), tingkatkan prestasi ye....

3. ORAL test
hah...lepas benda neh memang gila b*** rasa lega gila...amek ko...awat pulak nye kan? yela..dah la lidah aku neh xsebati dengan cakap omputeh sangat..cakap oltromen bleh la...ape2 pon thanks to my grouppy2 - akmal dan azuan...makasih bangat si dong...terharu gue...at least, markah xlah segempak seglamour raya pon, still dapat higher marks than previous sem...alhamdulillah...

4. studies???
apakah perkataan di atas neh..haha..i guess i have to put more effort on my studies...semakin ari semakin malap je..-___-...especially in subject yang memerlukan daya fokus yang banyak-BIOL dan CHEM....adoy!!sebjek HL tu der...masalah neyh...subjek len ok lah kot...chayoo YANA...!!!

apa2 pon, anak2..mak nak pesan di sini..sama2 lah kita jangan tinggal doa dan solat yer...posa 6 pon kena buat jgak....hehe..salam khidmat negara..:D

No comments:

Post a Comment

Kech-ING Bel-ING