Thursday, December 30, 2010

esok lusa tulat tubing

Okay...tunjuk jari cantik 10 batang..betol ek batang?*garu-garu kepala*
tolak 7...ha..tinggal berapa anak-anak?
OMAIGOD...3 hari..betol ke weyh?

sob3..lagi 3 ari je nak duduk rumah...seyes xnak balik KMB..tapi nak xnak kena gak balik weyh..lupa diri betol..baru dapat cuti sebolan dah jadi macam neyh da..

Alasan seorang pemalas kenapa xnak balik KMB...

1# Kat rumah kalau lapar jalan tiga langkah sambil taik mata penod dah dapat capai paling kodi pon roti sekeping...Kalau kat kolej mana dapat kau...Nak makan pon kena rajinkan diri jalan bertapak-tapak nak sampai ke DS or KOOP..malasnya anak dara neyh weyh...

2#Kalau nak mandi pon sambil pejam mata gak insya-allah sampaila bilik air tu...xpayah nak tunggu-tunggu or cek turn..konpem pintu bilik air terbentang luas untuk mu..tapi..hoho..aku yang malas mandi sebenarnya..*tutup muka malu*

3#Oh..neyh alasan paling best..kat umah boleh golek-golek pejam mata atas katil sampai tengahari..kat koleh boleh ko buat macam tu?kalau ari xsekola bolehlah kot..tapi xbest sebab bila bangon lambat rasa macam semua keje xsiap..makan xlagi, basuh baju xlagi..adoy..kalau ari sekolah..gelabah cicaklah ko!!bangon kul 7 pon dah gelabah...automatik pegi kolej jadi anak dara paling paling berkaki-lebar...

4#Duk kat rumah akan membuatkan anda selalu muda..xpayah cucuk vitamin C..sebab xyah nak tensen dengan segala benda-benda yang berkaitan dengan Ib neyh..kalau kat kolej..ada je orang akan buat kulit korang berkedut..sekejap ada yang tanya homework neyh siap belom..sekejap terfikir pasal EE..sekejap terkenangkan itula inila..memangla tua weyh..kat rumah..wahh!!idop and bebas..wee

5#kat rumah senang dapat pahala..ecece..alasan xleyh bla..yela..boleh tolong mak basuh pinggan, basuh bajuke...tapi yang msalahnya,tolongkah aku kat rumah?bangon pon matahari dah say goodbye bile mase ko nak tolong??huhu-____-"

6#makanan yang sedap hanya akan didapai di rumah..free gitu...bangkit je dari tido...wah..dah ada mee goreng basah lam kuali..kalau kat kolej kena bayar..maka yang sedap pon jadi rasa kurang sedap disebabkan benda tu tak free la katakan...tengahari je..lepas buat keje..dah boleh bau butter prawn panas gitu, ayam pedas bergolek-golek atas pinggan..kalau kat kolej..oh,sedih ku untuk menceritakan keadaan itu..

7#rumah sungguh heaven...tv ade, internet free, ps ade, n bla...best3...kalau kat kolej, bosan je tgok jela citer korea yang dah brapa kali khatam tu...BORING...n kat rumah last2 semua keje xsiap..hoho

8#tapi sebnarnya disebalik alasan2 neyh..sebab utama xnak balik KMB is kerana xsiap homework la weyh...oh, talam banyak muka ko neyh...kalau keje rumah siap, konpem je berkobar-kobar perasaan neyh nak tunjuk kat kawan2 akula pelajar berdaddykasi KMB..tapi, disebabkan dalam2 banyak homewor yang dilistkan, 1 je yang siap..maka..aku xnak lah balik kmb..takot*gigit jari*

dah xnak membebel da...nak sambung buat Ib..eh3..nak sambung buat EE..so, conclusion nya..terima jela realitinya anda itu budak IB...hamba redha..

1 comment:

  1. haha~ good lucky budak ib ^^ buat homework rjin2 ye

    ReplyDelete

Kech-ING Bel-ING